Deskjockeysin tarina

Deskjockeysin tarina ulottuu lähes 30 vuoden päähän, jolloin kaksi aukrotisoitua tilintarkastajaa Peter ja Hanna Rexhammar perustivat sen. Yritys on siitä asti tarjonnut tilintarkastus- ja kirjanpitopalveluja pienille sekä keskisuurille yrityksille. Kymmenisen vuotta sitten Hanna ja Peter pohtivat yritystoiminnan tulevaisuutta ja heidän tiet kohtasivat Anna-Bella Packwoodin kanssa, jolla oli oma tilitoimisto. Yhteistyön tuloksena he päättivät siirtää painopistettä tilintarkastuspuolelta automatisoitujen tilitoimistopalvelujen suuntaan.

Ajoitus oli täydellinen, sillä Deskjockeysista on  tullut  yksi Ruotsin johtavista yrityksistä alan nykyaikaistamisprosessissa ja se on valittu Ruotsin tulevaisuuden tilintarkastus- ja kirjanpitoyritykseksi. Deskjockeys-konserni on kasvanut muutaman työntekijän paikallisesta toimistosta työllistämään noin 30 henkeä kolmessa toimipisteessä Tukholmassa, Avestassa ja Helsingissä.

Syksyllä  2018 avattiin Deskjockeysin Helsingin toimisto.  Meidän vahvuus on, että pystymme  Suomen ja Ruotsin asiantuntemuksen myötä  auttamaan Ruotsin markkinoille haluavia suomalaisyrityksiä suomen kielellä ja samoilla ohjelmistoilla. Olemme huomanneet, että suomalaiset yritykset ovat tehneet paljon yrityskauppoja viime aikoina Ruotsissa ja myös Deskjockeysilla on paljon suuria suomalaisia yhtiöitä asiakkaana. 

Taloushallintoala on keskellä isoa murrosta ja meidän tavoitteena on tehostaa asiakkaiden sähköisiä prosesseja, niin että he saavat parhaan mahdollisen hyödyn ohjelmista. Palvelumme perustuu asiakaslähtöisyyteen, lisäarvon tuottamiseen ja henkilökohtaiseen asiakaskokemukseen. Meiltä saat palvelua suomeksi ja englanniksi. 

Carita Nilsson, Country Manager - laskentakonsultti

Olen työskennellyt melkein 20 vuotta taloushallinnon parissa, josta viimeiset 15 vuotta tilitoimisto maailmassa erilaisissa tehtävissä aina kirjanpitäjästä esimiestehtävistä myyntiin.

Minulla on koulutukseni ( laskentatoimen tradenomi) ja työtaustani pohjalta monipuolinen kokemus eri kirjanpidon osa-alueista tilinpäätöksistä veroilmoituksiin, sekä taloushallinon prosesseihin ja niiden kehittämiseen eri yritysmuodoille.

Tärkeintä minulle työssä on kollegoiden, asiakkaiden ja yhteistyökuppaniden kanssa yhdessä tekeminen. Haluan auttaa yrityksiä heidän kirjnapidon asioissa ja taloushallinnon proseissessa, jotta he voivat keskittyä heidän oman ydinbisneksen hoitamiseen.

Vapaa-ajallani tykkään viettää aikaa ystävieni ja perheeni kanssa, matkustella, sekä välillä rentoutua mökillä.

Työskentelen iloisella ja positiivisella asenteella ja olen sosiaalinen, joten soittele mikäli haluat että autamme sinua isoissa tai pienissä taloushallinnon asioissa.

Maria Koskenmaa, Palkka-asiantuntija - PHT

Olen liiketalouden tradenomi ja suorittanut PHT-tutkinnon. PHT on Taloushallintoliiton järjestämä asiantuntijatutkinto, joka on merkki palkkahallinnon tehtävien laaja-alaisesta osaamisesta. Olen työskennellyt taloushallintoalalla vuodesta 2015 lähtien ja ennen tätä olin ravintola-alalla. Minulla on laaja kokemus monipuolisesti eri alojen erityispiirteistä, kuten esimerkiksi rakennusalan, teknologiateollisuuden, palvelualojen sekä sosiaali- ja terveysalan työehtosopimuksista.

Minulle tärkeää työssä on asiakkaiden henkilökohtainen palvelu ja tiedon jakaminen. Jaamme Caritan kanssa aktiivisesti tietoa mm. sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä. Vinkkien avulla neuvomme yrittäjiä ja parannamme heidän toimintaedellytyksiä. Pidän myös itse aktiivisesti yllä omaa ammattitaitoa osallistumalla ajankohtaisiin koulutuksiin ja webinaareihin. Haluan auttaa asiakkaitani kehittämään palkkahallinnon prosesseja sujuvaksi. Neuvon mielelläni kaikissa työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa tai vaikkapa uuden työajanseurantajärjestelmän löytämisessä.

Vapaa-aikani tykkään viettää perheeni ja ystävien kanssa. Lisäksi urheilen, retkeilen, kirjoitan blogia ja innostun uusista ravintola elämyksistä.